Monday, July 12, 2010

Gambar Adik

Gambar potrait Adik yang Mummy ambik

Eh, mana boleh ambik gambar Adik sorang? Mummy kena ambik gambar Orked juga!

Adik nonggeng, Orked pun nak nonggeng jugak!

Love you Adik!

Semalam Orked tengok, Mummy ambik gambar Adik. Mummy ni, selalu ambik gambar Adik sorang-sorang je. Kali ni, Orked tak boleh bagi can. Orked nak mencelah jugak, walaupun Mummy tak ajak. Tak aci lah kan, Mummy ambik gambar Adik sorang je? Orked pun anak Mummy jugakkk......

Haha, dah dapat mencelah baru puas hati! Heeee....


xoxo
Orked
by Mummy

10 comments:

strawberi said...

nakal la orked ni.tp sweet tau..hehe

mariaariffbaby.com said...

orked ni cheeky la!!
cayang orked!

Rifqi Zuhairi said...

hehehe...cutenya adik beradik ni...muka nakal je orked nak kacau adik...

Anonymous said...

nnti SN and kak intan kena wat la plak blog utk seri =)

Aunty Bard said...

comel la anak2 mummy ni beraksi depan camera :-)

Auntyjid said...

hahaha.. nakal la orked nih...

tapi sangat manis dikala bersimpuh di sisi adik tu... kelihatan seperti seorang kakak yg sangat penyayang...

mwahhh..orked!

ummi_D said...

love the last pic...sweet je orked jadik kakak...


sayang orked walaupun kita tk penah jumpa. jumpa kat alam maya je..

yUs said...

so cute pose mcm tuh....harap2 orked tak buli adeq Seri nanti yer

Orked said...

alamak, ramainya yg kata orked nakal! huhu... heheh... orked nakal tapi baik tau! :D

tapi don't worry, orked tak buli adiknya.... er, sikit2 jer... ;)

love u all too.... mmmuaahhh

Hajah Zainab bt Abdullah said...

sangat cantik gambar nih!!