Saturday, June 6, 2009

Orked dan bunga


Orked suka bunga. Bila daddy berhenti kat rastation (R&R) autobahn di Germany, Orked ambik kesempatan nak piknik sama dengan memetik bunga. Bunga kat sana semua cantik-cantik. Kat lalang dan rumput-rumput pun boleh tumbuh bunga...bessstttnyaaa. Mummy cakap Orked comel macam anak dara yang main-main petik bunga. Tapi daddy marah Orked bila orked masukkan bunga yang Orked petik tu dalam mulut. Bukan apa, Orked nak rasa bunga tu manis ke masin ke. Kalau tak sedap lain kali Orked tak masukkan dalam mulut lah.

Oke lah, Orked sekarang tengah rindduuuu sangat kat daddy. Semalam Orked hantar daddy gi airport pasal daddy nak pegi kerja di luar negara. Nanti cuti habis, Orked kena pegi Prihatin pasal daddy dan mummy dah kerja dah. Tapi takpe, kat Prihatin pun raaaaamaaaiii ibu-ibu dan kawan-kawan yang sayangkan Orked. Oke lah, Orked nak makan...bye

ORKED

8 comments:

Nenek Orked said...

Orked yang comel petik bunga bertambahlah comel.

||alis|| said...

suka tgk orked petik bunga n pakai stokin belang belang..

sungguh intrend dan comel, hihi!

My Kids Stories said...

comelnya Orked ditaman bunga, dahi ok dah ok ke?

Orked said...

dahi orked dah ok dah. luka dah kering.

Aunty Bard said...

comelnyaaaaaaaaaaa ORKED ngan bunga2....mmg sesuai la ngan nama ORKED yang mummy n daddy bagi tu kan :-)....

AuntyJid said...

Orked.. comel jer tgk Orked petik bunga tuh..mcm gadis ayu.. :)

ummi said...

budak comel ni, selalu tengok2 aje gamabr dia. meh nak cium sikit. muahhh!!

che'puan Idot said...

hai orked
hello intan.
idot ni.
wah balik dari cuti2, orked cemana?
mesti tidoooo je..
org letih jalan katakan..