Saturday, February 7, 2009

Tilam Vono Orked

Kalau semua nak tau, Orked ada tilam Vono kat rumah. Memang besssssttttt punya!

Ni masa Orked umur sebulan lebih.

Ini pulak masa umur 5 bulan.

Dah makin besar Orked. Dulu Orked pendek sekarang makin panjang. Dulu halus sekarang makin berisi. Daddy kata tak lama lagi bila jadi anak dara dah tak boleh tido atas tilam Vono ni dah. Jadi sementara masih boleh, Orked nak tido selalu atas tilam Vono Orked.

Love,

ORKED
Tukang taip: Mummy

10 comments:

Munirah Abd said...

di lokasi yg sama.. hehehhe
syiokk je orked dpt tido kt tilam vono yg tiada di pasaran..hehehhe

Kikuri said...

Wah! Kalah Ziana Zain, orked ni!

Wafaa said...

awww.. tempat sama, posisi sama, baju je lain :)

[[ yong ibu chem ]] said...

wah!

kalah vono yg ada kat pasaran!

a NuTty StuDent said...

Orked..wah bestnyer tido dekat tilam VONO tu..Nuha tak pernah lagi 'rasa' tido kat atas tilam VONO..walid Nuha tak mesra alam..ngeh..ngeh..ngeh..tapi nak cuba gak kan..iyalah bila lagi..nanti dah besar..confirm Nuha dah tak dapat rasa...oklah orked sampai jumpa lagi..

Jid said...

waaaa.. ini tilam Vono limited edition nih.... cumelnya pic pertama tu... tak terlentang ke belakang pula Orked tdo gitu...

CoNniE said...

Comel nyer Orked tido..

Anyway, salam singgah & salam kenal... Jemput ke blog..

CoNniE said...

Chumel nyer Orked tido...

Anyway salam singgah & kenal.. jemput ke blog..

Aunty Bard said...

aunty suka tgk ORKED tido atas tilam vono ORKED ni....:-)

mama Ca & Luke said...

nnt Orked mesti jd mcm Kak Ca...dia smp skrg dah 6 YO masih lg memvonokan papa nya...!!:D