Tuesday, February 10, 2009

Orked dan Mummy di Kampung


Gambar ni diambil masa Orked balik kampung Orked di Pahang masa majlis perkahwinan Pak Lang dan Mak Lang Orked. Masa ni dah siap-siap nak masuk kereta nak balik rumah. Sebelum balik Mummy mintak Daddy ambikkan gambar Orked dan Mummy berlatarbelakangkan pokok. Dalam gambar ni boleh nampak kampung Orked ada pokok kelapa, pokok durian, pokok pisang, dan macam-macam pokok lagi. Memang hijau kampung Orked ni. Pencemaran pun kurang. Udara pun segar. Cuma nak mandi pagi tu sejuk sikit lah. Itu je Orked nak cerita pasal kampung Orked hari ini.


Orked

(tukang taip: Mummy)

6 comments:

AuntyJid said...

Wahhh...seronoknya kampung Orked..sesuai untuk pengambaran filem nih... (",)

Cantiklah teknik gambar ni. Aunty Jid selalu jg nak try amik pic guna teknik ni. Tapi tak pernah jadi cantik camni.. (Kena berguru dengan daddy Orked nampaknya ni...) (",)

Munirah Abd said...

betul2x..air kat kg sgtt sejuk kan orked..kakak kalau balik kg pun mandi bila tgh ari..hehehehhe

Miss Moon said...

mmg best tgk suasana kampung ...
untung orked ada kampung yg best
pokok durian ke kat blakang tew ? besar nyaaaaaaaaaa

Anonymous said...

bukan aje mandi pagi orked,nk mandi tgh hari,ptg,mlm semuanya sejuk...acik ni pun asal tementi gak orked...hehehe

Aunty Bard said...

bestnya kampung ORKED...aunty suka suasana macam ni....mummy ORKED makin berseri....napa muncung kedepan tu ORKED? ehhehehhe

Ummi Rayyan said...

orked sgt comel...tambahan plak pakai pink...nnt pakaikan orked cekak rambut & beads...hehehe