Wednesday, June 9, 2010

Kejadian Semalam...

Semalam....

Balik dari work....

Mummy masak kat dapur....

Orked sepah rumah...

Pastu Orked berlatih menulis guna Aqua Doodle (dakwat pen tu air, selamat, tak boleh conteng rumah)...

Sekali......




Laa.... Tertido pulak....


xoxo
Orked
by Mummy

13 comments:

Mummy Zara Sofea said...

huhu...ciannye...cute pun ade..

Am said...

ooo..ingtkan kejadian semalam adelah orked dapat adik hehe

Pnut said...

Orked-kiter harap adik orked belum nak keluar lagi hari ahad ni...
kiter nak jumpe orked kat rumah kedua Orked tu..
leh kita lari kejar-kejar tau...

sizukaDeboss said...

ala comelnye orked:)

sarah kalam said...

orked tgah nk cari ilham dlm tido ke??

Orked said...

Mummy Zara Sofea: hehehhe... ngantuk sangat dah kot...

Am: hehehhe... blom lagiiiii.....

Alesya: heheh... ha, lepas Ahad baru adik Orked kuar. hihi....

sizukaDeboss: *shy shy*

sarah kalam: tapi bila bangun tido masih blom dapat ilham....

Dayah said...

Salam Orked & Mummy Orked,

Alahai orked.. penatlah tu..
krohhh.krohh...kroohhh... elok je landing hihihi ^___^

mariaariffbaby.com said...

ala ciannya orked
really komited tulis tuh..sampai tertido2..
=D

Lyn said...

aik.. potty pun jadi toy?

auntyjid said...

comelllll la orked ni!!

Orked said...

Lyn: potty tu, suruh orked duduk situ bila rasa nak berak. tapi setakat ni tak berjaya kumpul apa-apa lagi. hehehhe

aleesya said...

hahaha..sgt comeyyy....nampak macam kepenatan..ke orked penat tunggu mummy orked masak lame sgt...

Afiefah Safieni said...

heheheh...comel betul =)