Monday, January 26, 2009

Melawat Daddy di Agrotek Resort



Hari ini Orked dan Mummy tido di rumah nenek sebab Daddy outstation. Daddy ada Photocamp 3 selama 3 hari di Agrotek Resort. Hari Rabu malam baru Daddy balik. Hari pertama Daddy di sana, Orked dan Mummy pergi ke Agrotek Resort untuk melawat Daddy. Tok Ayah dan Nenek pun pergi juga. Kami makan tengahari di sana (orang lain lah yg makan, Orked tengok aje). Lepas makan Tok Ayah dan Nenek bawa Orked tengok orang main air kat sungai. Orked cuma celup kaki aje. Yg lain tak celup sebab Orked tak nak baju Orked yg cantik ni basah.

Daddy, masa kat Camp ingat Orked tau? Orked rindddduuuuu sangat dgn Daddy. Rabu nanti nak mintak Daddy dukung Orked boleh?

C u on Wednesday Daddy!



Mummy

8 comments:

Munirah Abd said...

org lain makan..orked minum susu bagi cepat besarrr... =)

yantz-yeem said...

hi orked...nie abg aqil...sonoks sgt bc blog orked nie...mmmm...mummy & daddy orked sama cam mama aqil soke sgt amik gambo!!tp mama aqil x ler sehebat daddy orked...tp diorg sukerrr amik gambo abg aqil tau....

so salam perkenalan dr abg aqil :)

Shahkasahias said...

wah!.. dah besau dah anak mu nih...

bilo nak carikan menantu...boleh kito menimang cucu!.. uhuk uhuk!

senang² datang la melawat blog patik!...
kim salam noo.. kat orked..

misz beauty said...

untie beauty gewam lah dekat pipi orked!!!

sunetcute said...

ayong,
rambut orked dah cacak lagi..tuggu sikit masa lagi ..mesti rambut dia lagi cantekk..

Orked said...

skrg ni rambut orked kalau siang dah ok. cuma bila bangun pagi je paling cacak dan serabut...

mummy orked

SHE IS... said...

hi orked...

you are sooooooo adorablicious and aunti geram aje

cepat2 jalan ok nanti leh main kejar ngan tia @ sikenit.

xoxo to you and mumy

auntie sue

Mama_Zhea said...

hi orked,
salam perkenalan dr saya Zhea..rasa kita ni sebaya ja kan lahir bulan yg sama..august..cuma zhea awal skit ja kluar dr orked.