Thursday, April 21, 2011

Yummy Pizza Hut


Masa ni saja je nak usik Adik Seri. Adik Seri dah confident abis dah yang dia dapat makan pizza. Tapi rupanya lepas ambik gambar, terus Mummy tarik balik pizza tu. Marahlah jugak dia. Hehehhehe.... Sorry Adik... Bukan boleh makan pun. Gigi takde lagi kan?

Ni semua Nenek punya idea. Nenek notty!

xoxo
Orked
by Mummy

2 comments:

Filla ~ Kasihs said...

tegezut auntie..ingatkan betul2 adik seri makan pizza.. baru plan nak suap amaani pizza gak kalau camni.. haha.. amaani tu telan apa semua dia ada acah-acah nak muntah.. tah per2 tah.. amaani suke french fries!!!!

aidura sofiee said...

hahaha... macam iyo2 jek seri nak geget pizza tu. gigi takdak! :P