Wednesday, July 18, 2012

PhotoMummy

Memandangkan Mummy dah ada model baru, maka Orked dan Seri Mummy kurang ambik gambar untuk beberapa ketika ini :( Tapi takpe, kitorang tak merajuk, sebab Nenek kat rumah dah ambik banyak gambar kitorang. Hehehe... Tapi gambar tu kena tengok kat facebook nenek lah. Ini Mummy buat sesi PhotoMummy untuk ambik gambar Adik Lela posing-posing. Enjoice!
















Editing Mummy berterabur. Hehehhe.... Kejap camtu, kejap camni stylenya... Heheh...

Ok, xoxo

Orked, Seri dan Lela
by Mummy

7 comments:

misz beauty said...

whoahhhhhh... model baru mummy... comel sgt lela pakai reben besar kat kepala... hik hik hik

MiErA said...

gambar last terbaik! terperanjat mira ;p

ratna said...

Lela oh lela lela...anak saya pun lela tp nama betul laila

Alin Marlini said...

pic yg last sekali tu best tp takut gak

Aunty Bard said...

alahai tembam bulatnya Lela ni...aunty gerammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Orked said...

alamak, apasal takut dengan gambar last? ehehhee.... terperanjat sebab tetiba ada Lela kat situ ke, atau sebab takut Lela jatuh?

Nur-nba said...

Suka pic yang last tu...Unik!!