Saturday, July 14, 2012

Orked, Seri dan Lela - Hari Pertama


Macam nak sama kan, muka kitorang masa baru lahir?

xoxo
Orked, Seri dan Lela
by Mummy

7 comments:

Filla ~ Kasihs said...

tahniah dah ada adik Lela ;) kali ni kita tak sama laaa macam adik seri dulu kan.. heheh.. selamat berpantang ye mummy ;)

Aunty Bard said...

mata n pipi semua sama :-). pipi ikut mummy bulat n chubby hehe

Anatel Ameen said...

MasyaAllah.... Mabruk Mummy & Daddy Orked, Seri dan Lela. Bertambah seri Taman Gemala Sari Nenek dengan bunga-bunga yang mekar mengharum. Semoga saya juga dikurniakan rezeki dari Allah untuk memperoleh zuriat.

Sue said...

sama! macam baby yg sama je...

Adams Ayens said...

tahniah buat mumy orked.Wahhh di kelilingi bidadari laaa..orked haruslah menjadi contoh kakak terbaik ye..

Nur-nba said...

Salam. Lama tak ke blog ni..

Tahniah di atas kelahiran bayi, Lela.. Sangat comel.. Semoga lebih banyak entri lagi selepas ni mengenai Lela.. :) Suka sangat..

Orked said...

Terima kasih semua... Alhamdulillah, kami semua gembira dengan kehadiran Lela. Insya Allah lepas ni banyak ler cerita dan gambar Lela. Maklumler, ahli baru... Hehhehe...