Thursday, June 28, 2012

Jelapang Padi Sekinchan, Selangor

9 Jun yang lepas, Daddy bawa kami sekeluarga pergi makan nasi minyak kawan Daddy di Sitiawan, Perak. On the way balik ke rumah, kami semua lalu jalan lama, tak lalu highway. Tujuannya, nak pergi tengok sawah padi, dan Daddy nak ambik gambar kami semua di sawah. Kat bawah ni antara gambar yang Daddy ambik. Lokasinya adalah berhampiran dan di Sekinchan, Selangor. Nama tempat sebenar dah tak ingat. Hehehe.... Tapi ada tempat yang padinya masih hijau, dan ada juga tempat yang padinya dah dituai, dan dah kering pun.... Tak sama ye musim padi walaupun dekat-dekat je tempatnya?

Okay, less talk and more pictures! :D













xoxo
Orked & Seri
by Mummy

3 comments:

Aunty Bard said...

wah seronoknya Orked & Seri. hehehe baju kurung Orked tu sama ngan aunty la :-)

nkniessa said...

besar nanti orked leh jadi model arrr.... pandai bergaya arr....

Adams Ayens said...

comey laa orked n seri..berbaju korong gitu..utk pengetahuan orked..nilah kg mumy.besh kann sawah padi..